perjantai 10. tammikuuta 2014

Musta Barbie


Still alive nigga
Kuka sano et saat tuloksii ilma duunii?
Älä usko niit se on pelkkä satu.
Musta Barbie ei oo neekeri (nekrut ei ikin kuole)
vaa stadin muodokkain pimu
Sä halusit saada hyötyy ilma kipu, naah nigga
su pitää olla salongis eka eikä vika, still alive nigga

Yö musta ja nii oon mäki, joka yö kohtaan unessani Tyra Banksin
se sanoo kuuntele mua sista nyt, valkoset ei ota tosissaa
jossä et oo buustattu 
mä heräsin näppylöillä, huusin äänee, still alive nigga
pakko saada mutaa päälle
kuolemaan asti valmis kihartaa, ne yrittää lähettää
barbien takas afrikkaa, mut en oo menos bäkkii
mua ei pidättele säkki, liian kaunis liian bläkki
sun ei tarvi mua enempää motivoida
mä oon paha musta noita en oo sun kotirouva
jos mun täytyy ni oon valmis salongis yöpyy, ei kipuu ei hyötyy
nekru hä? Mä käyn sun taskul enkä muilta kinu
mul on jo vaikein duuni maailmas, mä oon musta pimu.

Still alive nigga
Kuka sano et saat tuloksii ilma duunii?
Älä usko niit se on pelkkä satu.
Musta Barbie ei oo neekeri (nekrut ei ikin kuole)
vaa stadin muodokkain pimu
Sä halusit saada hyötyy ilma kipu, naah nigga
su pitää olla salongis eka eikä vika, still alive nigga

Sista ootsä auki? Jos unelmoit vuittonista ota pikavippi
still alive niga shitti, ei aikaa nukkuu mun päässä
Tyran Banksin kuulin se sano sista aika tehä kynsii
meen salonkiin vanhat repii ja uudet kehiin,
pelkkää pikkumustaa pääl mut en oo hevi,
mun kroppa on taidetta ja catwalk estradi
pistä akryylikynsi ilmaan jos sä tuut messii
josset rajaa sä et oo haippi, en oo rasisti,
mun wäxääjä on whaitti, en oo lightface,
pelkkii stilettei eikä mitään ballerinoi, believe meh
En käytä laihdutusjuomii,
mä panostan lampaanrasvaan tuu afrikkaa kattoo
mä en oo ikin ruokaa pelänny
mä oon aidoin sista joka Tyra Banksin jälkee on näkyny.

Still alive nigga
Kuka sano et saat tuloksii ilma duunii?
Älä usko niit se on pelkkä satu.
Musta Barbie ei oo neekeri (nekrut ei ikin kuole)
vaa stadin muodokkain pimu
Sä halusit saada hyötyy ilma kipu, naah nigga
su pitää olla salongis eka eikä vika (yeh gimmat), still alive nigga

Kuka sano et saat tuloksii ilma duunii?
Älä usko niit se on pelkkä satu.
Musta Barbie ei oo neekeri
vaa stadin muodokkain pimu
Sä halusit saada hyötyy ilma kipu, naah nigga
su pitää olla salongis eka eikä vika, still alive nigga

(su pitää olla salongis eka eikä vika)

Tarjoamme teille parannelllun versio "Salil eka Salil vika" riimeistä. Mustat pimut donkkaa tykimmin! Hyvää alkavaa vuotta 2014! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti